سنگ مرمریت گندمک صیقلی سابیده شیراز فارس

کارخانه تولید سنگ مرمریت گندمک گندمی صیقلی سابیده سائیده شیراز فارس
سنگ مرمریت گندمک صیقلی سابیده شیراز فارس

سنگ مرمریت گندمک صیقلی سابیده شیراز فارس

سنگ مرمریت گندمک از قدیم الایام که دستگاه های ساب صیقل وجود نداشت در بسیاری از بناهای فاخر قدیمی شیراز همچون باغ ارم، باغ دلگشا، باغ عفیف آباد، حرم شاه چراغ و... بسیار پر کاربرد بوده است.  پس از ورود دستگاه های ساب صیقل به کشور تمایل به استفاده از سنگ مرمریت گندمک شیراز به صورت ساب صیقلی بسیار بیشتر شد.

سنگ مرمریت گندمک گندمی صیقل صیقلی سابیده سائیده شیراز فارس

سنگ گندمک از آنجا که از دسته سنگ های مرمریت میباشد فرآوری صیقلی آن به صورت ساب صیقل هم در نما و هم در سنگ فرش کف کاربرد دارد.  سنگ گندمک صیقلی سابیده با توجه به قیمت بسیار مناسب و استحکام بالا و همچنین رنگ گرم و چشم نواز جهت فرش کف بسیار زیبا جلوه میکند، از سنگ گندمک شیراز سابیده صیقلی در نماسازی علاوه بر نمای خارجی ساختمان، در نما سازی داخلی نیز استفاده می کنند.

سنگ مرمریت گندمک

نمونه های استفاده از سنگ مرمریت گندمک سابیده صیقلی به صورت سنگ فرش، پله ، نما سازی داخلی و خارجی در پروژه ویلاسازی نمک آبرود، پروژههای متعدد اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس، پروژه های متعدد آثار باستانی میتوان اشاره کرد

طراحی و فروش سنگ گندمک جهت اجرای به صورت تابلو سنگ

سنگ مرمریت گندمک از قدیم الایام که دستگاه های ساب صیقل وجود نداشت در بسیاری از بناهای فاخر قدیمی شیراز همچون باغ ارم، باغ دلگشا، باغ عفیف آباد، حرم شاه چراغ و... بسیار پر کاربرد بوده است.

پس از ورود دستگاه های ساب صیقل به کشور تمایل به استفاده از سنگ مرمریت گندمک شیراز به صورت ساب صیقلی بسیار بیشتر شد.

سنگ مرمریت گندمک صیقلی سابیده شیراز فارس
کارخانه سنگبری پنج تن سنگ گندمک شیراز و سنگ مرودشت