تولید و قیمت و خرید سنگ گندمک شیراز

سنگ گندمک از جنس مرمریت است به همین منظور این سنگ را سنگ مرمریت گندمک نیز می خوانند. همانطور که از اسم سنگ مرمریت گندمک مشخص است، رنگ این سنگ ضاطا گندمی رنگ است.
تولید و قیمت و خرید سنگ گندمک شیراز

تولید و قیمت و خرید سنگ گندمک شیراز

سنگ گندمک

سنگ گندمک از جنس مرمریت است به همین منظور این سنگ را سنگ مرمریت گندمک نیز می خوانند.

همانطور که از اسم سنگ مرمریت گندمک مشخص است، رنگ این سنگ ضاطا گندمی رنگ است. سنگ گندمک هم همچون دیگر سنگ ها بواسطه طبیعی بودن این مصالح دارای بازی رنگ از گندمی به خردلی، زردی و کمی قرمزی نیز میل میکند. اما از مزایای برند کارخانه سنگبری پنج تن این است که در پروسه تولید این کارخانه هیچ نوع سنگ مرمریت گندمک با درجه کیفی پایین نظیر قده سیاه و همچنین قرمزی زیاد در هیچ کدامیک از سنگ های گندمک تولیدی این کارخانه وجود ندارد.

با توجه به اینکه معادن سنگ مرمریت گندمک در شیراز بوده، از همین رو بهترین قیمت و کیفیت سنگ گندمک تولید شده نیز در کارخانجات سنگبری شیراز تولید می شود

از خصوصیات سنگ مرمریت گندمک شیراز ایجاد فرآوریهای مختلفی نظیر:

سنگ مرمریت گندمک صیقلی سابیده

سنگ مرمریت گندمک بوش همر سندپلاست سندبلاست

سنگ مرمریت گندمک تیشه ای

سنگ مرمریت گندمک بادبر

سنگ گندمک به دلایلی نظیر:

زیبایی رنگ سنگ گندمک

زیبایی در بافت تیشه ای، بوشه همر سندپلاست، چرمی سنگ گندمک

ابعاد تولید از ریز بار تا عرض 60 سانتی متر سنگ گندمک

امکان تولید سنگ ضخیم بری از سنگ سنگ گندمک

قیمت بسیار مناسب سنگ گندمک

می باشد.

یکی از بهترین تبلیغات ما در رابطه با کیفیت سنگ گندمک، سابقه دیرینه کاربرد سنگ گندمک در ابنیه تاریخی و همچنین استفاده از سنگ گندمک در پروژه های مدرن داخلی نظیر پروژه تجاری تفریحی ایران مال (بزرگترین پروژه تجاری تفریحی خاورمیانه) و همچنین صادرات سنگ گندمک به کشورهای عمان، قطر، کویت، انگلیس، آلمان، عراق، اربیل و... توسط این کارخانه می باشد.

سنگ گندمک, قیمت سنگ گندمک, سنگ گندمک شیراز, سنگ گندمک چیست, سنگ گندمک اصفهان, کارخانه سنگ گندمک, صنایع سنگ گندمک, خرید سنگ گندمک شیراز ارسنجان, قیمت تراورتن گندمک, خرید و فروش و تولید و فراوری سنگ گندمک شیراز, سنگ گندمک شیراز, سنگ گندمک شیراز ارسنجان کارخانه پنج تن, کارخانه سنگ گندمک شیراز, معدن سنگ گندمک شیراز ارسنجان, نمای سنگ گندمک شیراز, نمونه کار سنگ گندمک شیراز, کارخانه سنگ گندمک شیراز, تعرفه قیمت سنگ گندمک شیراز, خرید سنگ گندمک شیراز

تولید و قیمت و خرید سنگ گندمک شیراز
کارخانه سنگبری پنج تن سنگ گندمک شیراز و سنگ مرودشت